Ciężko pali przy goącym silniku.1.9 Tdi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Miosky
    Classic
    • 2010
    • 4

    Ciężko pali przy goącym silniku.1.9 Tdi

    Witam,

    Interesuje mnie :

    Motul X-Clean 5W-40 w opakowaniu 5 litr i 1 litr
    Millers Oils XFS 0W40 w opakowaniu 5 litr i 1 litr
    Płukanka silnika Miller Oils / Motul
    Filtr oleju KNECHT nr OX401D
    Filtr oleju z KNECHT - oryginalny numer to 03C115561D
    Wkład kabinowego filtra powietrza LA 75 lub LAK 75 (z węglem)

    + koszt wysyłki.

    Pozdrawiam
  • edoctavia
    Classic
    • 2009
    • 6

    #2
    Ciężko pali przy goącym silniku.1.9 Tdi

    Witam !!!

    Na zimnym pali od strzała... natomiast na gorącym gorzej...czasami trzeba też dłużej pokręcić.... dodam że akumulator nowy...rozrusznik też w dobrym stanie.... może to jakiś czujnik.. wiem że ten mankament mają octavki... to ich słaba strona...może ktoś już to przerabiał...z góry dziękuje za podpowiedzi

    Komentarz

    • parasite
      L&K
      • 2011
      • 1368

      #3
      Ja to przerabiałem. Zmiana dawki startowej i pali jak nowy. Sama zmiana w dobrym serwisie 350zł, z programem + hamownia 700zł.

      Chociaż w sumie jaki silnik?
      AGR 112KM, 232Nm
      Subaru Impreza GH 2.0 150KM

      Komentarz

      • przemik
        RS
        • 2012
        • 1610

        #4
        Chyba dawki... startowej... :wink:
        Przemek
        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
        80 B3 Limo 1.6 TD SB

        Komentarz

        • parasite
          L&K
          • 2011
          • 1368

          #5
          Zamieszczone przez przemik
          Chyba dawki... startowej... :wink:
          Hehe no tak. Za szybko pisałem ale wiadomo o co chodzi :P
          AGR 112KM, 232Nm
          Subaru Impreza GH 2.0 150KM

          Komentarz

          Pracuję...